utorak, 6. ožujka 2012.

Statistika & ostalo: vampiri, katedrale,borbe za prijestolje, i još malo vampira



Nakon dva mjeseca došlo je vrijeme za recap još jedne ankete. Ova je trajala duže no uobičajeno i sabrala je najveći broj glasova dosad, njih ukupno 234. I po blogu se klikalo više nego ikada dosad, iako ne znam čemu da to zahvalim. Možda lošem vremenu ili zimskim praznicima? U svakom slučaju, zavidnu titulu najboljeg ekraniziranog serijala knjiga su ponijeli Vampirski dnevnici. Na njih je otpalo čak 40% vaših glasova.

Što se tiče same serije, odgledala sam nekoliko epizoda i moram priznati da mi je od svih ponuđenih odgovora ovaj bio najmanje drag. Inače obožavam vampire i young adult literaturu, ali između mene i Dnevnika definitivno nema kemije. Glavna glumica mi je kisela i bezveze, glumac koji glumi Stefana izgleda kao propali američki pokušaj isfuravanja na Roberta Pattinsona - jedino volim Damona, što samo znači da mogu stati u kilometarski red duži od Kineskog zida.

Drugi po redu omiljeni serijal je Igra prijestolja s 26 % glasova. Ovo me nije iznenadilo pošto je kombinacija George Martin plus HBO produkcija jednostavno recept koji ne može propasti. Vjerujem da je serija privukla široku publiku koja možda inače ne čita fantasy, ali bi sada mogli pokušati.

Treće mjesto s jednakim brojem glasova dijele Stupovi zemlje i moj osobni favorit Okus krvi. Stupove nisam ni gledala ni čitala ali znam da su bili dosta popularni na TV-u, dok sam Okus krvi pobožno pratila od prve do zasad zadnje epizode. Spomenula sam kako obožavam vampire, zar ne? E pa ako ste spremni za malo odraslije vampirske dnevnike, True blood je smjer u kojem trebate ići. Kritike inače hvale seriju koja je navodno puno bolja od knjiga. Ja se još nisam upustila u čitanje serijala i još uvijek ne znam ni hoću li. Ne znam ima li smisla nakon odgledane četiri sezone showa. Do čitanja, 

 

2 komentara:

  1. Ja sam išla čitati True Blood i u drugoj knjizi ubiju Lafajeta, što je meni bilo wtf?! jer znam da je još živ u zadnjoj sezoni tako da mi se ne čini baš povezano...
    a vampirske dnevnike gledam, samo jer nemam pametnijeg posla ni pametnije serije...
    ako hoćeš duhovitu seriju preporučam 2 broke girls.
    Andrea

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, Lafayette je još uvijek živ i zdrav, hvala Bogu, obožavam njegov lik. Isto tako, u knjizi Tara uopće nije crnkinja... Ima dosta razlika, ali ja se ne bunim dok god stvari u seriji funkcioniraju, a funkcioniraju više nego dobro.

    OdgovoriIzbriši