nedjelja, 8. svibnja 2011.

Candace Bushnell: Dnevnici Carrie Bradshaw


Što se kuha u Dnevnicima Carrie Bradshaw popularne Candace Bushnell?

Sastojci: djevojka iz provincije, izdaje prijateljstva, zgodni dečki i sva ostala drama koju donosi srednja škola...

Priprema: Uzmite zgodnu, duhovitu i talentiranu junakinju već mega-popularne priče i vratite je u djetinjstvo gdje se preobrazi u naivnu, prosječnu i pomalo glupavu djevojku.

Kao vjerna obožavateljica serije Seks i grad te njezine glavne protagonistice Carrie po izlasku ovog romana pojurila sam na kioske da je potražim prije nego se rasproda. Nisam imala sreće, no nastavila sam skenirati svaki stalak s knjigama po trgovinama i kioscima te na kraju je pronašla u jednom zabačenom supermarketu u predgrađu.
Pročitavši kritike The Timesa i Daily Mirrora na poleđini knjige ('Bushnell piše kao san.' – Daily Mirror) bila sam još uzbuđenija što sam je uspjela pronaći.
Danas se pitam da li su ti ljudi čitali istu knjigu kao ja i žalim za dragocjenim vremenom potrošenim pri nalasku ovog romana.

Radnja se odvija u provinciji u vrijeme kada Carrie postaje maturantica te zajedno sa svojim prijateljicama pokušava osmisliti svoj život nakon srednje škole najbolje što može. Osim što nailazi na odbijenice za svoj spisateljski talent uz to je muče obiteljske i ljubavne brige. Tu se još pojavljuje i fatalni Sebastian Kydd koji naposljetku na neki način i uzrokuje veliku Carrienu preobrazbu iz lakovjerne u pronicljivu i opreznu djevojku kakva je prikazana u omiljenoj seriji i filmovima.
Pomalo dosadnjikava radnja još je više narušena pisanjem u prezentu pa ste po završetku čitanja više izmoreni nego nauživani dobrog štiva. Okrutna istina je da prosječna epizoda Seksa i grada sadrži više radnje, humora i zabave od ovog romana.

Ono što mi jedino ostaje nejasno je kako je roman poput ovoga mogao postati ikakav bestseller i doživjeti mnogobrojne prijevode kada ga cure od 14-15 godina ne bi dvaput pogledale. No da ne bude sve tako crno i da ne završim post u tako negativnom tonu pohvalit ću atraktivni izgled naslovnice koji je malim dijelom i zaslužan za to što imam ovu knjigu u svojoj kolekciji.

3 komentara:

  1. Ja sam procitala knjigu i cini se kao da je u nastavcima,pa me zanima sta se desilo poslje nakon sto se javila samantha jones..i dali ima nastavak???

    OdgovoriIzbriši
  2. prica po meni nije dovrsena...a jako je zanimjiva

    OdgovoriIzbriši
  3. Serija je odlicna, book suck :)

    OdgovoriIzbriši